Obchodné podmienky

 

1 .Všeobecné ustanovenia

Tieto veobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti zmluvnch strán vyplvajúce z kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi:

 Predávajúcim:

HU-ZA s. r. o.
Sládkovičova 201/18
914 41 Nemšová
Slovensko

IČO: 47418206

DIČ: 2023862258

IBAN: SK93 0900 0000 0050  4721 8632

zapísaný OR OS Trenčín, oddiel: Sro, vložka č. 28850/R

Kontaktné údaje:
tel: +421 905 158 449
e-mail: info@hyalutidin.sk
(
alej len "predávajúci")

a


Kupujúcim,
ktorej predmetom je kúpa tovaru na internetovej stránke elektronického obchodu predávajúceho.

 

2. Spôsob objednávania
Objednávku tovaru je možné urobiť on-line priamo na našej stránke. Pokiaľ vám z nejakého dôvodu nefunguje priame objednávanie, môžete zaslať objednávku ako obyčajný e-mail na našu e-mailovú adresu v kontaktoch.

V objednávke uveďte presný názov výrobku, veľkosť tovaru, počet objednaných kusov, balenie, vaše meno, presnú adresu a telefónne číslo. V prípade nejasností nás kontaktujte prostredníctvom e-mailu, telefónneho čísla, na ktorom vám radi odpovieme na vaše otázky. Podmienkou pre platnosť objednávky je vyplnenie všetkých povinne označených údajov v objednávkovom formulári.

 

3. Dodacie a platobné podmienky
Balíky doručujeme prostredníctvom kuriérskej spoločnosti Packeta.
Objednávky vybavujeme priebežne každý pracovný deň. Obdržanie objednávky vždy potvrdíme e-mailom, telefonicky alebo sms najneskôr do 24 hodín v pracovné dni. Ak nedostanete od nás potvrdenie vašej objednávky, znamená to, že sme ju nedostali.

Doručenie v rámci SR:
Kuriér doručí balík zvyčajne v priebehu  2 pracovných dní.

Doručenie v rámci ČR:
Kuriér doručí balík zvyčajne v priebehu 3 – 4 pracovných dní.

V prípade, že si tovar želáte doručiť mimo územia SR alebo ČR, kontaktujte nás prosím emailom vopred.

Tovar je dodávaný za ceny uvádzané v našom e-shope, k uvedeným cenám je pripočítané poštovné podľa platného cenníka spoločnosti Packeta. V prípade, že si zvolíte platbu vopred prevodom na účet, tovar Vám bude odoslaný po pripísaní sumy na náš účet. Ak nebude objednávka uhradená do 72 hodín, bude automaticky stornovaná. 

Pri objednávke nad 100€ poštovné neúčtujeme v rámci územia SR. Pri objednávke mimo územia SR účtujeme poštovné aj prípade objednávky nad 100€ podľa platného cenníka spoločnosti Packeta.

V zásielke je priložený daňový doklad (faktúra).

Tovar je možné vyzdvihnúť aj osobne (osobný odber) po telefonickom alebo emailovom dohovore na adrese:

Fraňa Mojtu 14, 949 01 Nitra  v čase 8:30 do 16:00. Na mieste je možná iba platba v hotovosti.

Storno objednávky je možné maximálne do hodiny od objednania.

Nezodpovedáme za:
- oneskorené dodanie tovaru zavinené prepravnou spoločnosťou
- za poškodenie zásielky zavinené prepravnou spoločnosťou
- oneskorené dodanie zavinené nesprávne udanou adresou príjemcu

 

4. Záručné podmienky
Na každom balení výživového doplnku je vyznačená minimálna trvanlivosť, t.j. dátum do ktorého je potrebné daný prípravok skonzumovať. 

Na ostatný tovar, okrem výživových doplnkov, je poskytovaná záručná doba 24 mesiacov.
Priložený doklad o predaji slúži zároveň ako dodací a záručný list.
Doklad o kúpe (faktúru) si vždy starostlivo uschovajte.
Pri reklamácii ho predložte.
Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru od kuriérskej služby alebo osobnom prevzatí na adrese uvedenej vyššie (osobný odber).
Práva a povinnosti kupujúceho sa riadia podľa Občianskeho zákonníka.

 

5. Reklamácie

Kupujúci je povinný si tovar pri doručení skontrolovať. V prípade zjavného poškodenia odporúčame zásielku nepreberať a túto skutočnosť bezodkladne oznámiť predávajúcemu.

Reklamácie sa riadia ustanoveniami Občianskeho zákonníka a zákona o ochrane spotrebiteľa. Kupujúci má právo na odstránenie vady, primeranú zľavu z ceny alebo výmenu tovaru. Ak to nie je možné, má právo na odstúpenie od zmluvy.

Reklamáciu je potrebné uplatniť bez zbytočného odkladu po zistení vady, najneskôr však do záručnej doby. Pri uplatnení reklamácie predložte doklad o kúpe.

Reklamovaný tovar neposielajte dobierkou – takáto zásielka nebude prijatá. Tovar odporúčame zaslať doporučene spolu s popisom vady.

Reklamáciu vybavíme do 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia. O výsledku reklamácie bude kupujúci informovaný e-mailom.

 

6. Doba na vybavenie reklamácie
Reklamácie vybavujeme v pracovných dňoch e-mailom alebo telefonicky. Reklamačné konanie začína plynúť dňom prevzatia reklamovaného tovaru predávajúcim a končí dňom odoslania vybavenej reklamácie kupujúcemu. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá.

O oprávnenosti reklamácie rozhodneme najneskôr do 3 pracovných dní od obdržania reklamovaného tovaru. O výsledku vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu, pokiaľ sa nedohodneme inak. Oprávnená reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená na naše náklady bez zbytočného odkladu, najneskôr do 30 kalendárnych dní odo dňa začatia reklamačného konania. V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom.

Pri reklamácii sa v prvom kroku závada na výrobku odstráni. Ak odstránenie nie je možné, máte nárok na zníženie ceny alebo výmenu tovaru. Zo záruky sú vyňaté chyby a poškodenia výrobku, ktoré vznikli nesprávnym zaobchádzaním, nesprávnym používaním alebo nesprávnym ošetrovaním výrobku.

 

7. Odstúpenie od zmluvy a vrátenie tovaru

Spotrebiteľ má právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru podľa § 7 zákona č. 102/2014 Z.z.

Zmluva sa považuje za uzavretú a začína plynúť až okamihom prevzatia tovaru spotrebiteľom.

V prípade, že si spotrebiteľ objednaný tovar neprevezme bez predchádzajúceho riadneho odstúpenia od zmluvy, predávajúci je oprávnený požadovať náhradu skutočne vzniknutých nákladov súvisiacich s pokusom o doručenie tovaru (napr. náklady na dopravu tam a späť), a to v súlade s § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka a § 7 zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku.

Odstúpenie od zmluvy je potrebné oznámiť e-mailom alebo v listinnej podobe. Odporúčame priložiť kópiu faktúry.
Tovar je potrebné zaslať späť najneskôr do 14 dní od odstúpenia. Zákazník je povinný najneskôr v lehote 14 dní odo dňa odstúpenia od zmluvy zaslať tovar späť na adresu:
Fraňa Mojtu 14, 949 01 Nitra.

Tovar nesmie byť použitý, musí byť kompletný a pokiaľ možno v pôvodnom obale. Spotrebiteľ zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku nakladania s ním inak, ako je potrebné na zistenie jeho vlastností.

Právo na odstúpenie sa nevzťahuje na:

  • Výživové doplnky, ktoré boli po dodaní otvorené (z hygienických dôvodov)

Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ. Kupná cena bude vrátená najneskôr do 14 dní od doručenia tovaru alebo preukázania jeho odoslania.

8. ALTERNATÍVNE RIEŠENIE SPOROV

Kupujúci môže podať návrh na alternatívne riešenie sporu:

9. Ochrana osobných údajov

Vaše osobné údaje spracúvame na základe Zákona č. 18/2018 Z.z. a nariadenia GDPR.

Za účelom vybavenia vašej objednávky si musíme uložiť vaše osobné údaje. Poskytnutie údajov je z vašej strany dobrovoľné.
Vyplnením objednávacieho formulára dávate súhlas s použitím, spracovaním a uložením vašich osobných údajov do našej databázy.

Vaše údaje nebudú zverejňované, ani poskytované tretím stranám (okrem kuriérskych a IT služieb v nevyhnutnom rozsahu).

Kedykoľvek máte právo písomne tento súhlas odvolať.